onsdag 1 juni 2011

Seg kantstickning.

När jag väl fick ordning på chart B på Harunin så gick det undan. Nu har jag börjat maska av/sticka kanten. Att maska av en extra stor Haruni med ichord tar förmodligen lika lång tid som att sticka själva sjalen. Det är inte det roligaste jag gjort i stickväg. Det går SÅ långsamt. Det ser dessvärre heller inte så kul ut innan blockning.

Idag har jag möteseftermiddag på jobbet. Harunin får följa med, om jag har tur så hinner jag med någon centimeter eller ett par. Jag är rädd för att det finns en överhängande risk för att den slutar sina dagar som ett UFO om jag inte är självdisciplinerad och får det avklarat.

Åh, och så har jag fått min byteskompis i Garn och Te7-bytet. Det ska blir så roligt att plocka ihop ett litet paket och skicka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar