tisdag 23 november 2010

Utmanad.

4 TV-program jag ser:
  • Så mycket bättre
  • Top Model (jag vet, hur töntigt som helst)
  • Idol
  • Ska precis börja med första säsongen av Dexter (på box)

4 saker jag gjort idag:
  • Skrämt bonuspinglan till tårar (hon ville att jag skulle immitera Vrålmonstret, jag var lite för bra)
  • Varit ute i snön med Grodprinsen
  • Ätit resterna från gårdagens födelsedagsmiddag till lunch (potatis- och purjolökssoppa med dijon och persilja, godaste soppan)
  • Druckit kaffe. Många gånger. Och stickat lite förstås.

4 saker jag längtar efter:
  • Att bli helt frisk
  • Att det ska ordna sig med förskoleplats för Grodprinsen
  • En herrgårdshelg med spa och fantastisk mat med Sambon vore inte fel
  • Att älskade syster ska få må bra igen

4 saker på önskelistan:
  • Att vi får vara friska, hela familjen. Och lyckliga. Så töntig har jag blivit med åren.
  • Garn. Garn, garn, garn.
  • En ny vagn till Grodprinsen
  • En målare och färg så att barnkammaren och vårt sovrum blir ommålat någon gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar